Usein kysytyt kysymykset / FAQ – KiinteistöVELI – Kiinteistöhallinnan ykköstyökalu.

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet tälle sivulle kysymyksiä, joita on kysytty meiltä aiemmin tai jotka saattavat kiinnostaa.

FAQ / UKK

1Asennetaanko KiinteistöVELI tietokoneelle?
KiinteistöVELI on verkossa sijaitseva sovellus, jota käytetään verkkoselaimella miltä tahansa tietokoneelta. Sitä ei siis asenneta, vaan KiinteistöVELI voidaan ottaa käyttöön heti saatuanne tunnustiedot!
2Saanko halutessani omat tietoni ulos järjestelmästä?
Saat. KiinteistöVELI-järjestelmään tallennetut tiedot, kuten asukastiedot ja saunavuorolistat ovat teidän tietojanne ja teillä on milloin vain oikeus pyytää tiedot käyttöönne.
3Toimiiko KiinteistöVELI minun tietokoneessani?
KiinteistöVELI on verkossa toimiva ohjelmisto ja sen vaatimuksena on ainoastaan verkkoselain. Verkkoselain on se ohjelma, jolla nytkin luet näitä sivuja. KiinteistöVELI on testattu toimivaksi yleisimmillä alustoilla (Windows, Mac OS X, Linux) sekä tablettitietokoneilla, kuten iPadilla.

Jos epäröit yhteensopivuutta, niin varmuuden toimivuudesta saat ottamalla yhteyttä ja tilaamalla veloituksettomat testitunnukset!
4Toimiiko KiinteistöVELI Firefox-selaimella?
Toimii. KiinteistöVELI toimii yleisimmillä verkkoselaimilla, kuten Google Chrome, Mozilla Firefox ja Edge. Jos epäröit yhteensopivuutta, niin varmuuden toimivuudesta saat ottamalla yhteyttä ja tilaamalla veloituksettomat testitunnukset!
5Voiko järjestelmää käyttää muualta kuin toimistolta?
Tottakai voi. Hienoa KiinteistöVELI:ssä on juuri se, että kaikki tiedot ovat koko ajan saatavillanne verkkoyhteyden avulla. Järjestelmä toimii yleisimmillä älypuhelimilla ja se toimii oivana työkaluna, jos ovenavauksen yhteydessä halutaan tarkistaa, että henkilö todella asuu asunnossa.

Myös keikat voidaan kuitata kännykällä tehdyksi!
6Soveltuuko KiinteistöVELI isännöitsijälle?
Soveltuu. KiinteistöVELI palvelee ensisijaisesti huoltoyhtiötä, mutta huoltoyhtiö voi halutessaan luoda isännöitsijälle käyttäjätunnukset ja antaa oikeuden hänen isännöimiin kohteisiin. Näiden tunnusten avulla isännöitsijä saa pääsyn esim. saunavuorolistoihin tai tehtyjen huoltotöiden tietoihin.

Isännöitsijä voi olla myös palvelun tilaaja, jolloin käyttöoikeudet voidaan jakaa eri tavalla. Voit lukea lisää täältä.
7Minulla on jo tiedot järjestelmässä, enkä haluaisi syöttää kaikkia tietoja uudestaan. Voiko tätä helpottaa?
Tätä voi helpottaa. Jos nykyjärjestelmän tiedot saadaan jossain määrätyssä muodossa (kuten esim. Excel), niin ainakin osan tietojen siirrosta voi automatisoida. Tämä on kuitenkin aina tapauskohtaista ja vie aikaa.

Jos olet tällaisessa tilanteessa, ja kiinnostunut siirtymään KiinteistöVELI-käyttäjäksi, ota rohkeasti yhteyttä. Katsotaan yhdessä, mitä voimme tehdä.
8Mitä tyytyväisyystakuu tarkoittaa käytännössä?
Tyytyväisyystakuu tarkoittaa sitä, että voit tehdä kanssamme sopimuksen ilman riskejä. Normaali irtisanomisaika on yksi kuukausi, mutta laskutuksen alkuhetkestä lähtien sinulla on kuukauden peruutusmahdollisuus, jolloin irtisanomisaikaa ei tarvitse noudattaa. Tätä kuukauden peruutusmahdollisuutta kutsumme tyytyväisyystakuuksi.

Esimerkki: Tilaat KiinteistöVELIn 01.04.2020, mutta huomaat, että se ei olekaan sinulle sopiva työkalu. Voit perua tilauksesi 30.04.2020 mennessä, jolloin et maksa käytöstäsi mitään.

Eikö vastausta löytynyt?

Jos emme onnistuneet vastaamaan kysymyksiinne, pyydämme jättämään viestin alla olevalla lomakkeella. Lupaamme vastata viesteihin nopeasti!

Välittömiä vastauksia varten löydät puhelinnumeromme ja muut yhteystietomme täältä.

Kirjaudu