Toteutimme asiakaskyselyn loppuvuodesta 2024 ja sen perusteella KiinteistöVELI-asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä palvelun käyttöön.
Asteikolla 1-5, jossa 1 on erittäin tyytymätön ja 5 erittäin tyytyväinen, oli saamamme keskiarvo 4,2/5,0. Olemme erittäin kiitollisia näin hyvästä palautteesta, mutta parannettavaakin toki on.
Kyselyssä ei noussut esiin mitään yksittäistä ongelmakohtaa, mutta lukuisia pienempiä parannuskohteita kylläkin. Otamme nämä kaikki saadut kehityskohteet kiitollisina vastaan ja huomioimme ne tulevaisuuden kehitysprojekteissa.
Asukaspalveluihin oltiin poikkeuksellisen tyytyväisiä (4,6/5,0), eikä mikään ihme — KiinteistöVELIn automatisoitu ilmoitusliikenne parantaa viestintää asukkaille ja poistaa huoltoyhtiöltä lukuisia työvaiheita. Kun asukkaan ilmoitukset tulevat suoraan järjestelmän käsiteltäväksi, voidaan ne myös käsitellä nopeasti.
Koska asukaspalvelumme asukkaalle näkyvä puoli on laadukkaasti toteutettu, on asukkaidenkin helppo täyttää ne kerralla oikein.
Kiitämme kyselyyn osallistuneita arvokkaasta palautteesta ja kehitysideoista ja toivotamme menestystä uudelle vuodelle 2025! 🌟
HUOM! Mikäli kohteiden lukumäärä ei ole tiedossa, pelkkä arvio riittää.